ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک اداره ثبت منطقه 22 تهران

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک اداره ثبت منطقه 22 تهران به کارشناس رسمی دادگستری

ممکن است در واقع برای انجام امور ثبتی ملک به یک سری مدارک نیاز میباشد که مالک

برای تهیه آن باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی که متخصص

این کار می باشد مراجعه کند به طور مثال برای اخذ سند تک برگ باید نقشه یو تی ام

ملک را تهیه کند و به اداره ثبت ارائه دهد و برای تهیه آن باید به کارشناس رسمی داد

گستری مراجعه کند.

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه 22 تهران

برای انجام امور ثبتی مثل اخذ سند تک برگ باید موقعیت ملک مشخص شود و برای

تعیین موقعیت ملک باید نقشه یو تی ام تهیه شود و به اداره ثبت ارائه داده شود پس

مالک برای تهیه نقشه یو تی ام باید به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کند.

برای تهیه نقشه یو تی ام و تعیین موقعیت ملک کارشناس  مدارک و سند قدیمی که

ازملک موجود است را از مالک دریافت می کند و با استفاده از پلاک ثبتی درج شده

در سند و نقشه های ثبتی و همچنین عکس های هوایی که از دو سازمان نقشه

برداری کشور و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح تهیه کرده است موقعیت دقیق

ملک را پیدا می کند و دراین صورت آدرس ملک مشخص میشود. برای اینکه موقعیت

ملک تثبیت شود باید پلاک ثبتی جانمایی شده و نقشه یو تی ام از ملک تهیه شود

پس کارشناس با استفاده از تجهیزات دقیق نقشه برداری گوشه ملک را برداشت

می کند و مختصات ملک را در سیستم مختصات یو تی ام بدست می آورد و در این

صورت موقعیت ملک تثبیت میشود و کارشناس این نقشه را مهر و امضا می کند تا

دارای اعتبار شود و مالک می تواند این نقشه را به اداره ثبت ارائه دهد و اداره ثبت

برای ملک سندتک برگ صادر می کند.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی ملک

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه 22 تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما