تفسیر عکس برای زمین کشاورزی توسط کارشناس رسمی

تفسیر عکس برای زمین کشاورزی توسط کارشناس رسمی دادگستری قابل انجام است. در واقع ممکن است اراضی افراد ملی اعلام شود در این صورت لازم است سابقه احیا در اراضی بررسی شود و سپس در صورتی که سابقه احیا در اراضی معلوم شود اثبات میشود اراضی ملی نیست.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

تفسیر عکس برای زمین کشاورزی توسط کارشناس رسمی

به طور کلی ممکن است شخصی اراضی  خود را رها کرده باشد و در آن فعالیتی انجام ندهد در این صورت امکان دارد متوجه شود اراضی اش ملی اعلام شده است. در واقع دولت همواره در پی اراضی ملی است و در این بین برخی از اراضی را که رها شده است و فعالیتی در آن انجام نمیگیرد نیز ملی اعلام میشود. افراد مجاز اند که به این رای دولت اعتراض کنند برای اینکه بتوان به این رای دولت اعتراض نمود لازم است به مراجع قضایی مراجعه کرد و سپس تامین دلیلی تخصصی جهت ارائه به مراجع قضایی محیا کرد.

در واقع مالک تنهاراهی که دارد این است که سابقه زراعت را در اراضی اش بررسی کند و در صورت یافتن سابقه زراعت و کشاورزی می توان این اراضی را از دولت پس گرفت.

برای این کار می بایست به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کند. در واقع این کارشناس دارای فن و تخصص در این زمینه است و می تواند این موضوع را بررسی و به طور تخصصی و کارشناسانه در باره آن نظر دهد و با نظر وی رای صادر خواهد شد.

برای انجام تفسیر عکس هوایی کارشناس ابتدا چند دوره عکس هوایی تهیه و سپس مورد بررسی و تفسیر قرار خواهد داد. برای انجام تفسیر عکس هوایی از تجهیزاتی همانند استریوسکوپ استفاده میشود. در نتیجه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه میشود و این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

مطالب مرتبط

انجام تفسیر عکس های هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما