تهیه نقشه هوایی برای پلاک ثبتی اسناد قدیمی منگوله دار

تهیه نقشه هوایی برای پلاک ثبتی اسناد قدیمی منگوله دار به منظور یافتن آدرس ملک گمشده انجام میشود. در صورتی که آدرس ملک نا معلوم باشد در نتیجه لازم است جانمایی پلاک ثبتی توسط فرد متخصصی همانند کارشناس رسمی دادگستری انجام شود. این متخصص به اسناد و مدارک ثبتی ملک دسترسی دارد و در نتیجه میتواند این عملیات را به خوبی انجام دهد و آدرس و حدود ثبتی ملک را معلوم نماید.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

تهیه نقشه هوایی برای پلاک ثبتی اسناد قدیمی منگوله دار

به طور کلی املاکی وجود دارند که از گذشته تا به حال رها شده اند و آدرسشان نا معلوم شده است در واقع ممکن است فردی ملکی را خریداری کرده باشد و یا آن را به ارث برده باشد و به دلیل مهاجرت و یا دلایل دیگر به مدت طولانی به ملک خود مراجعه نکرده باشد در نتیجه از آنجایی که شهر ها روز به روز گسترش پیدا میکنند و بافت شهرها تغییر می کند بنابراین ممکن است فرد نتواند آدرس ملک خود را پیدا کند. به این املاک ملک گمشده میگویند.
با مراجعه به کارشناس رسمی دادگستری که یک فرد متخصص است میتوان به موقعیت واقعی و دقیق ملک دست پیدا کرد. این فرد متخصص برای انجام این عملیات تمامی اسناد و مدارک ثبتی و قدیمی ملک را جمع آوری، استخراج و بررسی خواهد کرد سپس با یافتن نقشه ثبتی مربوط به قطعه ثبتی مورد نظر و جانمایی آن بر روی زمین حدود و آدرس ملک مشخص خواهد شد.
در ادامه می توان با دیوارکشی ملک و اخذ سند تک برگ از ملک حفاظت نمود.

برای دیوارکشی ملک لازم است مختصات یو تی ام کنج ها مشخص گردد و برای مشخص کردن آن لازم است نقشه یو تی ام توسط کارشناس تهیه شود همچنین این نقشه یکی از مدارک مورد نیاز برای اخذ سند تک برگ می باشد.

مطالب مرتبط

نقشه جانمایی پلاک ثبتی ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما