تهیه نقشه utm برای سازمان ثبت اسناد

تهیه نقشه utm برای سازمان ثبت اسناد به منظور تعویض سند قدیمی ملک به سند تک برگ

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انجام می شود و برای این که بتوان این نقشه را تهیه نمود می توان به کارشناس رسمی داد

گستری مراجعه کرد و این کارشناس با روش ها و تجهیزات دقیق و مدرن می تواند این نقشه

را تهیه نماید.

تهیه نقشه utm برای سازمان ثبت اسناد

در صورتی که آشنا به امور ملکی در ادارات دولتی باشید احتمالا نقشه یو تی ام به گوشتان

خورده باشد. این نقشه در بسیاری از امور ملکی از مالکین در خواست می شود و یکی از

مواقعی که تهیه این نقشه از مالک در خواست می شود برای صدور سند تک برگ ملک از

جانب سازمان ثبت اسناد است. با تهیه نقشه یو تی ام بسیاری از اطلاعات مکانی مربوط به

ملک همانند ابعاد، مساحت، موقعیت مکانی، حدود ملک و غیره با دقتی بالا و سانتی متری

به دست می آید. اما برای اینکه این نقشه با دقت مطلوبی حاصل شود و کیفیت بالای این

نقشه مورد قبول اداره ثبت اسناد قرار بگیرد حتما باید به یک فرد دارای صلاحیتی هم چون

کارشناس رسمی دادگستری مراجعه شود. این کارشناس توانایی و تجربه تهیه این نقشه

را دارد و مهر و امضای این کارشناس زیر نقشه، به نقشه سندیت می بخشد.

همچنین تهیه نقشه یو تی ام توسط افراد غیر متخصص ممکن نیست زیرا کوچکترین اشتباه

در تهیه این نقشه باعث تعارض حریم و حدود بین املاک میشود و مشکلات زیادی برای مالک

پیش می آید. کارشناس رسمی دادگستری برای تهیه این نقشه از تجهیزات دقیقی همانند

جی پی اس دو یا سه فرکانسه و یا دوربین توتال استیشن بهره میگیرد و پس از نقشه برداری

و برداشت مختصات یو تی ام، نقشه یو تی ام با استفاده از نرم افزار های دقیق و به روز تهیه

میگردد و این نقشه در نهایت به اداره ثبت اسناد ارجاع داده می شود و سپس سند تک برگ

برای ملک صادر می شود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

نقشه یو تی ام

تهیه نقشه utm برای سازمان ثبت اسناد

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما