جانمایی پلاک های قدیمی و شاهنشاهی توسط کارشناس رسمی

جانمایی پلاک های قدیمی و شاهنشاهی توسط کارشناس رسمی به این منظور انجام میشود تا آدرس و حدود اربعه ملک معلوم شود. در صورتی که ملکی گمشده باشد در نتیجه برای یافتن آدرس ملک لازم است جانمایی پلاک ثبتی توسط فردی مانند کارشناس رسمی دادگستری انجام شود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

جانمایی پلاک های قدیمی و شاهنشاهی توسط کارشناس رسمی

ممکن است فردی ملک خود را برای مدت طولانی رها کند در نتیجه برای یافتن آدرس ملک خود به مشکل میخورد در واقع به این املاک ملک گمشده میگویند و یافتن آدرس این املاک با انجام جانمایی پلاک ثبتی ممکن میباشد.

انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی قدیمی و شاهنشاهی از عهده یک فرد متخصص همانند کارشناس  رسمی دادگستری بر می آید. برای انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی ابتدا میبایست مدارک قدیمی ملک جمع آوری شود. این اسناد را مالک به کارشناس ارائه خواهد داد در ادامه بعد از بررسی تمامی این اسناد سپس اسناد و مدارک ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج میشود. در ادامه اسناد و مدارک ثبتی بررسی میشوند و سپس نقشه ثبتی ملک بر روی زمین جانمایی میشود و حدود اربعه ملک حاصل میشود.

سپس نقشه برداری از ملک اغاز میشود و با دقت بالا با استفاده از تجهیزات دقیق برداشت زمینی انجام میشود و در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام میگیرد و این نقشه مهر و امضا شده به عنوان یک مدرک قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود. در واقع نقشه یو تی ام یکی از مدارکی است که با استفاده از آن میتوان به اداره ثبت اسناد مراجعه کرد و سند تک برگ برای ملک اخذ نمود. در واقع برای تهیه نقشه یو تی ام لازم است مدارکی همچون نقشه یو تی ام ارائه شود این نقشه اطلاعات فنی ملک را معلوم خواهد کرد.

مطالب مرتبط

جانمایی پلاک ثبتی سند شاهنشاهی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما