یافتن پلاک ثبتی روی نقشه تهران

یافتن پلاک ثبتی روی نقشه تهران

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در صورت نا معلوم بودن دیوارکشی ملک لازم است با استفاده از پلاک ثبتی ملک، حدود ثبتی ملک معلوم گردد. و به عبارتی جانمایی پلاک ثبتی انجام شود. برای یافتن پلاک ثبتی روی نقشه تهران و انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

پلاک ثبتی ملک را به چه صورت تهیه کنیم ؟

به طور کلی ممکن است به دلایل مختلف از جمله حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله دیوارکشی اطراف ملک از بین برود. و حدود اربعه ملک نا معلوم شود. در نتیجه برای معلوم نمودن حدود اربعه ملک لازم است جانمایی پلاک ثبتی ملک انجام شود. در واقع با نا معلوم بودن حدود اربعه ملک امکان تعارض به حدود اربعه ملک وجود خواهد داشت.

این عملیات تخصصی با استفاده از اسناد و مدارک ثبتی ملک انجام می شود. تنها متخصصی از عهده انجام این عملیات تخصصی بر می آید که به اسناد و مدارک ثبتی دسترسی دارد. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی متخصص با تجربه ای است. که می تواند این عملیات را به صورت اصولی انجام دهد. برای انجام این عملیات اسناد قدیمی مورد بررسی قرار می گیرد. و در ادامه یافتن پلاک ثبتی روی نقشه تهران انجام می شود. در واقع کارشناس نقشه ثبتی مربوط به پلاک ثبتی ملک را می یابد. و در ادامه آن را بر روی زمین جانمایی خواهد کرد.

با جانمایی این نقشه بر روی زمین حدود ثبتی ملک معلوم می شود. در ادامه نقشه برداری از ملک انجام می شود تا نقشه یو تی ام تهیه شود. برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. این نقشه چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود. تا اخذ سند تک برگ ممکن باشد. همچنین دیوار کشی ملک به صورت اصولی انجام می شود.

پلاک ثبتی ملک را به چه صورت تهیه کنیم ؟

پلاک ثبتی ملک را به چه صورت تهیه کنیم ؟

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 1.5 / 5. تعداد رأی: 2

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما