ارجاع کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه 5 تهران

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه 5 تهران به منظور اخذ سند تک برگ و تعویض

سند قدیمی ملک به یک فرد مورد اعتماد و متخصص ممکن می باشد در واقع اگرکه افراد قصد

تعویض سند قدیمی ملک خود را داشته باشند میتوانند برای انجام امور ثبتی ملک به کارشناس

رسمی دادگستری مراجعه نمایند و وکالت انجام امور ثبتی را به وی سپرد.

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه 5 تهران

در صورتی که افراد قصد اخذ سند تک برگ و تعویض سند قدیمی ملک خود را داشته باشند

لازم است به اداره ثبت اسناد برای انجام امور ثبتی مراجعه گردد.

برای انجام کلیه امور ثبتی در اداره ثبت اسناد می توان به فردی مراجعه کرد که آگاهی کافی

برای انجام این امور و همچنین تخصص تهیه مدارک در خواستی اداره ثبت اسناد را داشته

باشد و کارشناس رسمی دادگستری در این مواقع مناسب ترین انتخاب خواهد بود با سپردن

وکالت امور ثبتی ملک به این متخصص میتوان اطمینان داشت که این امور به خوبی در اداره

ثبت اسناد انجام می شود.

کارشناس رسمی دادگستری در ابتدا در خواست اخذ سند تک برگ خواهد داد و سپس اقدام

به انجام امور اداری و همچنین تهیه مدارک در خواستی اداره ثبت اسناد را خواهد کرد و یکی

از مدارکی که تنها یک متخصص می تواند آن را تهیه نمایند نقشه یو تی ام میباشد برای تهیه

نقشه یو تی ام این متخصص از جی پی اس دو یا سه فرکانسه بهره خواهد برد و مختصات

یو تی ام کنج ها را برداشت خواهد کرد. سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام میگیرد و نقشه

تهیه شده مهر و امضا شده قابل ارائه یه اداره ثبت اسناد خواهد بود و سپس سند تک برگ

برای ملک صادر می شود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی ملک

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه 5 تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما