ارجاع کارهای ثبتی ملک برای امور اداری ثبت و شهرداری

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای امور اداری ثبت و شهرداری به کارشناس رسمی دادگستری

که فردی متخصص و با تجربه است سبب میشود که این امور به خوبی در اداره ثبت اسناد

پیش برود و این متخصص همچنین صلاحیت کافی برای تهیه مدارک فنی در خواستی ادارات

مختلف را دارد و می تواند آن ها را با بالاترین دقت تهیه نماید.

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای امور اداری ثبت و شهرداری

در صورتی که فردی قصد اخذ سند تک برگ برای ملک خود که دارای سند قدیمی است را

داشته باشد لازم است به اداره ثبت اسناد برای انجام امور اداری مراجعه نماید. با مراجعه

به اداره ثبت اسناد مراحلی باید طی شود و مدارکی به اداره ثبت اسناد ارائه گردد و افراد

می توانند این امور را به کارشناس رسمی دادگستری بسپارند و این متخصص به عنوان

وکیل امور ملکی می تواند این امور را انجام دهد این متخصص تجربه کافی در انجام امور

ثبتی در اداره ثبت اسناد و ادارات دیگر را دارد.

وی بعد از ثبت در خواست اخذ سند تک برگ سپس مدارک در خواستی اداره ثبت اسناد

را فراهم خواهد کرد و ارائه می دهد در واقع برای اخذ سند تک برگ لازم است مدارکی

تهیه شود یکی از این مدارک نقشه یو تی ام است و این متخصص صلاحیت تهیه این

نقشه را دارد وی برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه بهره

خواهد برد و مختصات یو تی ام کنج ها را برداشت خواهد کرد.

در ادامه پس از برداشت زمینی نوبت ترسیم نقشه یو تی ام با استفاده از اتوکد انجام

می شود و این نقشه یو تی ام مهر و امضا می شود و به همراه مدارک در خواستی

دیگر به  اداره ثبت اسناد ارائه می گردد و سند تک برگ صادر خواهد شد.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی ملک

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای امور اداری ثبت و شهرداری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما