انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران پیچیدگی های خاص خود را دارد در واقع افرادی که قصد تبدیل سند قدیمی ملک خود را به سند تک برگی را دارند لازم است به اداره ثبت اسناد برای انجام امور ثبتی مراجعه نمایند و از آنجایی که معمولا افراد برای انجام امور ثبتی ملک تجربه کافی ندارند در نتیجه میتوانند انجام کلیه امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ را به یک فرد متخصص و دارای صلاحیت همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بسپارند.

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

اسناد قدیمی معایب بسیاری دارد در واقع اسناد قدیمی حاوی اطلاعات مکانی

نمی باشد همچنین اسناد قدیمی امنیت و دقت پایینی دارد. اما اسناد تک برگ

دقت و امنیت بالایی دارد. بنابراین برای اینکه بتوان سند قدیمی ملک را به سند

تک برگ تبدیل نمود لازم است به اداره ثبت اسناد مراجعه نمود و از آنجایی که

افراد آشنایی کافی برای انجام امور ثبتی ملک را ندارند در نتیجه می توانند به

فردی با تجربه در انجام این امور مراجعه و انجام کلیه این امور را به وی بسپارند.

برای انجام امور ثبتی ملک می توان به یک فرد متخصص و با تجربه ای همچون

کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود به منظور

انجام امور ثبتی اخذ سند تک برگ مدارکی تهیه می شود یکی از این مدارک

نقشه یو تی ام است.

این متخصص به منظور تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه

استفاده خواهد کرد و مختصات یو تی ام کنج ها را برداشت خواهد کرد در ادامه

بعد از اتمام برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود و این

نقشه مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود. در واقع این

متخصص تمامی اسناد و مدارک در خواستی اداره ثبت اسناد را تهیه و ارائه

خواهد داد و در نتیجه سند تک برگ برای ملک صادر میشود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

امور ثبتی ملک

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما