انجام امور نقشه برداری ثبتی مربوط به اداره ثبت

انجام امور نقشه برداری ثبتی مربوط به اداره ثبت به این صورت می باشد که برای

اخذ سند تک برگ باید یکسری مدارک تهیه شود و به اداره ثبت ارائه داده شود و

برای تهیه این مدارک مثل تهیه نقشه یو تی ام ملک لازم می باشد به کارشناس

رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کنید و انجام امور نقشه

برداری ثبتی ملک را به او بسپارید.

انجام امور نقشه برداری ثبتی مربوط به اداره ثبت

نقشه یو تی ام برای تعیین موقعیت مکانی دقیق ملک و محاسبه مساحت و طول

و عرض ملک و بدست آوردن مرز های ملک با املاک مجاور تهیه می شود و نقشه

یو تی ام کاربرد های زیادی دارد و برای موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد

که از مهم ترین کاربرد های آن اخذ سند تک برگ می باشد.

در واقع اداره ثبت مالک را موظف به تهیه نقشه یو تی ام می کند تا برای ملک

سند تک برگ صادر شود و نقشه ای که برای ملک تهیه می شود حتما باید با

فرمت یو تی ام تهیه شود و دقت آن در حد سانتی متر باشد و برای تهیه نقشه

یو تی ام باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه

کنید و کارشناس با استفاده از تجهیزات نقشه برداری، مختصات گوشه های ملک

را برداشت میکند و سپس نقشه یو تی ام ملک را تهیه و ترسیم میکند و سپس

نقشه را چاپ کرده و آن را مهر و امضا می کند این نقشه با مهر و امضا کارشناس

رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی اعتبار می یابد و مالک با استفاده

از نقشه یو تی ام تهیه شده از ملک خود می تواند به اداره ثبت مراجعه کرده و

برای ملک سند تک برگ دریافت کند.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

نقشه برداری ثبتی

انجام امور نقشه برداری ثبتی مربوط به اداره ثبت

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما