انجام امور وکالتی اخذ سند تک برگ توسط کارشناس

انجام امور وکالتی اخذ سند تک برگ توسط کارشناس به سرعت قابل انجام می باشد در

واقع از آن جایی که برای اخذ سند تک برگ باید یکسری مراحل اداری و ثبتی طی شود و

یکسری مدارک فراهم شود بنابراین می توان کلیه این امور را به فردی متخصص و آگاه از

این امور همانند کارشناس رسمی دادگستری سپرد.

انجام امور وکالتی اخذ سند تک برگ توسط کارشناس

اسناد امروزی املاک سند تک برگ می باشد این اسناد جایگزین اسناد قدیمی میباشند.

برای اینکه بتوان ملک را معامله کرد در صورتی که سند ملک قدیمی باشد لازم است که

تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ انجام شود و برای تبدیل این سند باید روندی طی

شود که می توان آن را به کارشناس رسمی دادگستری سپرد در واقع وکالت کلیه امور

تا اخذ سند تک برگ را به وی سپرد.

به منظور تعویض سند قدیمی به سند تک برگ ابتدا باید به اداره ثبت اسناد درخواست

داد و سپس مدارک مورد در خواست این اداره تهیه گردد و پس از طی شدن روند اداری

که کارشناس با آن آشنا می باشد سند تک برگ صادر خواهد شد. یکی از مدارکی که

فراهم کردن آن فقط از عهده یک کارشناس بر می آید، نقشه یو تی ام می باشد.

کارشناس رسمی دادگستری صلاحیت تهیه نقشه یو تی ام را دارد و میتواند این نقشه

را با دقت و کیفیت بالا تهیه نماید. این متخصص برای تهیه این نقشه ابتدا با استفاده از

جی پی اس دو یا سه فرکانسه مختصات یو تی ام گوشه ها و شکستگیها را برداشت

خواهد کرد و سپس با اتمام برداشت زمینی نوبت به ترسیم نقشه یو تی ام فرا میرسد.

در انتها با استفاده از این نقشه و مدارک دیگری که ارائه می شود، سند تک برگ صادر

خواهد شد. سند تک برگ دقت و امنیت بالایی دارد و با اخذ این سند موقعیت ملک در

سیستم کاداستر ثبت می شود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

وکالت اخذ سند تک برگ

انجام امور وکالتی اخذ سند تک برگ توسط کارشناس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تاکنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما